Våga.

Våga säga JA till livet,
säg nej till droger.


Kommentarer
Postat av: Anna

JA!

2010-04-19 @ 14:47:36
URL: http://zparriz.se
Postat av: Nygklink

Det ena utesluter inte det andra.

Jag förstår verkligen att du tycker droger är dåligt. Det gör jag med.. Men faktum är att alla droger inte alltid är dåligt.

Du säger någonstans att man kan göra saker man annars inte skulle göra om man är påverkad av droger.

Detsamma gäller kärlek, hat och sorg.

Det kommer alltid finnas situationer då man skulle betet sig annorlunda om man inte var påverkad av en eller annan grej.



Det är fullt möjligt att bruka vilken drog som hälst.

Men visst finns det vissa droger som är mer beroendeframkallande än andra.

Jag har antagligen sett fler människor råka illa ut av alkohol, ciggaretter och t.om kärlek än någon annan drog.

Dem jag nämnde först är då droger som i allmänhet inte anses vara droger.

Oj oj skulle kunna skriva hur mycket som hällst.

Men ville egentligen bara kommentera för skojs skull.

tack för intressant läsning.

2010-05-20 @ 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0